כל הטיפים לעיצוב הגן

כאן תוכלו לקבל מידע מלא על כל הטיפים לעיצוב הגן. חצר הבית שלכם היא המקום החיצוני שצריך להיות מעניין לכם מאד, ואשר עליכם לשאוף לטפח אותו ככל האפשר. על כן, מומלץ מאד להשקיע זמן ומחשבה לגבי אופן טיפוחו של הגן מבחינת ריהוט, ריצוף, והכנסת כל סממן אחר שיבטא את העיצוב המלאכותי בגן.
 
צביעת אדניות
 
עניין שולי אך חשוב מאד: לעתים – צביעת אדניות לצבעים אחרים מהמקור יכולה להפיח את השממה בגן וליצור גן מעוצב, דקורטיבי ויפה עם מיטב הגוונים. שתילת שתילים חדשים יכולה אף היא להפיח חיים באדניות הללו וכמוהן – בגן כולו.
 
שימוש בריצוף המתאים לתפאורת הגינה
 
אם דקורציית הגינה שלכם מנוסחת בסגנון כפרי – ודאי יעניינו אתכם דקים או דקים סינתטיים, וכמוהם גם משטחי שיש, דשא, דשא סינתטי ושאר רכיבי הריצוף. לעומת זאת, ניסוח מודרני ודאי יגרום לכם להתעניין במשטחי גרניט בעלי צביון מודרני, טרה קוטה אפורה ויפה ושאר רכיבי שיש שיתאימו לריצוף הגינה שלכם, כולל שבילי שיש אותנטיים בין המדשאות והצמחים.
 
ריהוט המתאים לגן שלכם
 
ישנם פריטים רבים של ריהוט אשר חשוב לבחור הן מטעמים דקורטיביים והן מטעמים פונקציונליים.
 
הבחירה מההיבט הדקורטיבי - בדומה לריצוף, יש להתאים את הפריטים המודרניים והכפריים כך שיתאימו מבחינת הגוון והצורה, יש לוודא שהשילוב בא טוב גם עם הדשא ורכיבי הצמחייה הטבעית, וחשוב להסתמך  על נוסחת עיצוב מנצחת כמו שילוב צבעים אחיד או התפזרות למספר גוונים שידוע כי הם מתאימים יחדיו: ירוק הדשא וחום ריהוט העץ, לדוגמה, או שיש לבן ברצפה, וריהוט אלומיניום וטקסטילן אפור לבן.
 
הבחירה מההיבט הפונקציונלי - אם המקום בו אתם אוכלים את המנות העיקריות שלכם הוא החצר, ואתם גם מארגנים בה ארוחות חג ודאי תבקשו להתבסס על השולחן הנפתח, זה אשר נעשה קטן ומאפשר לכם מקום בחצר בימות השנה ויכול לגדול לפי דרישה בכל אירוע. מדובר בשולחנות גינה מעץ עם פלטות ניידות להוספה מן הצד או בפלטות מתקפלות על צירן. לעומת זאת, בחצר קטנה מוטב להסתמך על ריהוט נמוך וקטן, שבוודאי ישמש אתכם רק כפינת קפה אינטימית וקטנה.
 
בהצלחה בבחירת ריהוט הגן שלכם ובטיפוח נוסחת העיצוב לריצוף המבוקש לו!